Wereldwijs

We zijn een internationaal georiënteerde school. Dat betekent dat je op school kennismaakt met de wereld om je heen. Tijdens de lessen, maar ook daarbuiten!

Vind jij ook dat de wereld om je heen groter is dan Oss? Heb je interesse in andere landen en culturen? Dan heb je de juiste instelling om wereldwijs te worden.

Uitwisselingen

Wat dat in de praktijk betekent? Bijvoorbeeld dat je meedoet aan uitwisselingen. Je logeert dan in een gastgezin, zoals in Engeland, Frankrijk of Spanje. Overdag ga je naar school. Tijdens schooltijd én daarbuiten ontdek je het land, en de gewoontes en gebruiken. Veel leerlingen denken met plezier terug aan hun uitwisselingen. Vaak ontstaan er zelfs vriendschappen voor het leven. Over wereldwijs gesproken!

Tweetalig onderwijs

Daarnaast is er ons tweetalig onderwijs (tto). Je kiest voor tweetalig onderwijs als je supergoed wilt worden in Engels, én als je interesse hebt in de wereld om je heen. Tijdens tweetalig onderwijs volg je veel lessen in het Engels. En als je je diploma haalt, krijg je een officieel certificaat (waar op staat hoe goed je het Engels beheerst). Become world wise!