Let's GO!

Wist je dat onze school al 75 jaar bestaat? We hebben nog steeds één belangrijk doel: het beste onderwijs verzorgen. Voor jou.

Dat is dus precies wat je te wachten staat. Maar wat is ‘het beste onderwijs’? Dat is natuurlijk voor iedereen anders. Samen gaan we ontdekken wat je nodig hebt om zo goed mogelijk te leren. We kijken welke talenten je hebt, of welke je wilt ontwikkelen. Wat vind je leuk? En wat waar ben je nu al goed in?

We noemen onze manier van leren: GO. De O staat voor Onderwijs, want dat is wat een school doet. Maar de G maakt het pas echt bijzonder. De G staat voor Gepersonaliseerd: voor iedereen het onderwijs dat bij je past. De G staat ook voor Gezamenlijk, oftewel ‘samen’: samen met je coach, samen met je klasgenoten, samen met je docent. En de G staat ook voor Goed, want we zijn goed in wat we doen en we geloven in GO. Let’s go!